הילי ונערות הליווי

הי לכולם,

מה חדש? אתם בטוב היום? קוראים לי הילי, ואני רק בת עשרים ושתיים. כל כך צעירה, ועם ניסיון חיים עשיר, בעל כורחי. החיים לא תמיד האירו לי פנים, לפחות לא עד שהפכתי להיות חלק אינטגרלי של נערות ליווי. הייתי הצעירה ביותר מבין ארבע אחיות. אף פעם לא ייחסתי חשיבות למראה החיצוני שלי, למרות כל השריקות שקיבלתי ממלא גברים כשעברתי ברחוב. עד גיל שבע עשרה וקצת, נראיתי כמו נערה מתבגרת סטריאוטיפית טיפוסית. הייתי קצת טום בוי, נהגתי לחבוש כובעים מוזרים, מכנסי ג'ינס בלויים וקרועים, וחולצות בייסיק רחבות. ממש לא עניין אותי איך שאני נראית. התרכזתי בלנצח את הבנים בכדורגל, זה היה הרבה יותר חשוב לי.

קצת אחרי שחגגתי את יום הולדתי השבע עשרה, קפצתי פתאום לגובה, השדיים שלי נהיו ענקיים, התחת שלי קיבל צורה נכונה, ונראיתי הרבה יותר טוב מכל אחת מהאחיות שלי. הדברים ממש השתנו בשבילי, אף ברמה הנפשית ואף ברמה הפיסית. בתוך חופשת קיץ אחת בלבד, הפכתי מממש שקופה לעם הגברי, לנערה שכולם התבוננו בה שהיו בטוחים שהיא לא שמה לב. ואותם בנים שהיו מרושעים אליה כל כך הרבה שנים, ונהגו להשפיל אותה על הבגדים המוזרים שהיא לבשה, ועל החזה השטוח שלה, היו אלה שנשאו אליה עיניים  בערגה, וניסו ללכוד בכל דרך את תשומת הלב שלה.

הגישה שלי לא באמת השתנתה יותר מדי ברובד הפנימי. כאשר גדלתי והפכתי לטווס יפהפה, הבנתי בדיוק מי אני ומה אני, הדבר האחרון שאפשר היה להגיד עליי זה שאני טיפשה. הבנתי מאוד מהר שהמראה שלי הוא היתרון, הוא האס המנצל בקלפים שלי, והחלטתי לשחק בחוכמה עם הקלפים שהיו לי ביד.

בעוד סקס תמיד משך אותי, אבל הייתי ממש חסרת ניסיון, החלטתי להיענות לעניין, ולהשתייך לקהילה המשגשגת של נערות ליווי. להיות חלק מקבוצה, להיות שייכת לאותן נערות ליווי, היה מושא החלומות שלה. היא התקבלה לעבודה בסוכנות שמעסיקה נערות ליווי פיקחות, כאלו שיש משהו בקודקוד שלהן, שהן ההפך הגמור מהסטיגמה של נערות ליווי סתומות, בורות ועם הארץ.

הניסיון המיני הראשון שלי היה עם מנשה. כבר בשיחת הטלפון היה בו משהו מושך. הטוב שלו השתפך ממנו. כשמנשה הגיע לדירה הדיסקרטית שהיא הקדימה לשכור, היא מיד הצהירה בפניו שהיא בתולה, ושהיא מוכנה ללמוד את כל סודות הסקס ממנו. מנשה חש גאווה להיות המדריך הרוחני של בחורה כל כך יפה ונבונה, והלך אתה צעד אחרי צעד, כאשר הם נפגשו כל יומיים, על בסיס קבוע. מאז הפכתי לחיית מין טורפת במיטה, ויש המון לקוחות שמבקשים דווקא את שירותי הליווי שלי…